3.57 sek
: 1. maj 2008, 21:32
Så fik jeg endelig en ny powervalve hjem til min kaburator, og for dævlen det hjalp efter al for megen skruen og regeren på den dumme kaburator har jeg endelig fået klaveret til at spille.
For dem som læste min tråd for et års tid siden omkring mit urealistiske mål 0-100kmt på 3sek på almindelig vej på gadedæk osv så er jeg nu kommet en del tættere på 3,57sek blev den bedste tid ud af 3 runs og det var med enten morfar start eller hjulspind det meste af vejen, så problemet i at komme længere ned ligger stadig i kraftoverførslen.
Det nye forstærkede bagtøj, 5trins gearkasse, motor,fælge, undervogn, bremser osv spiller fantastisk sammen, og sammenlagt har jeg nu vægten af bilen nede på en kampvægt der siger 1292kg, når styrtbøjle bliver monteret snakker vi vel 1300kg.
Om jeg kommer længere ned i accelerationstid er uvist men jeg har mine tvivl, jeg har overvejet at montere et antispin system men det bliver vel lidt kedeligt når en computer kører bilen for en til sidst.
For dem som læste min tråd for et års tid siden omkring mit urealistiske mål 0-100kmt på 3sek på almindelig vej på gadedæk osv så er jeg nu kommet en del tættere på 3,57sek blev den bedste tid ud af 3 runs og det var med enten morfar start eller hjulspind det meste af vejen, så problemet i at komme længere ned ligger stadig i kraftoverførslen.
Det nye forstærkede bagtøj, 5trins gearkasse, motor,fælge, undervogn, bremser osv spiller fantastisk sammen, og sammenlagt har jeg nu vægten af bilen nede på en kampvægt der siger 1292kg, når styrtbøjle bliver monteret snakker vi vel 1300kg.
Om jeg kommer længere ned i accelerationstid er uvist men jeg har mine tvivl, jeg har overvejet at montere et antispin system men det bliver vel lidt kedeligt når en computer kører bilen for en til sidst.