Jyllændere og fynboer på vej til Sommertræf:
Hvis I vil med i en Corvette-karavane er der mulighed.            
Carsten Bonde holder klar på rastepladsen Rønninge Syd på motorvejen ved Langeskov fredag kl 1430.
Skriv gerne her på tråden om I vil deltage.
Go tur. Vi ses.
Finn #105