Klubmodul henter siden
Sommertræf samkørsel TORSDAG
Finn Søgård

  19.06.2026
  20:46

Nogen Corvette-ejere kan aldrig få nok 

Derfor starter vi ud allerede torsdag og snupper en forlænget weekend i Nordsjælland.

Klokken 1000 torsdag formiddag mødes vi på rastepladsen ved Den nye Lillebæltsbro på Fyns-siden.

Hvis nogen har lyst til at være med i en lille konvoj, som nok kommer til at holde både frokost- og kaffepauser undervejs, så skriv her på tråden.

Vi kan godt samle op på Østfyn og Vestsjælland hvis det ønskes.


Vi ses


Finn #105 

Alex Frantsen

  19.06.2026
  21:30

Hej med jer

Vi vil rigtig gerne følges med så mange som muligt til en hyggelig weekend med godt vejr, så vi kommer til Fyn kl 10.00

Mvh

Birgit og Alex 1991??????

Niels Erik Svendsen-Tune

  20.06.2026
  08:31

Hej Finn.

Vi er med torsdag kl. 10, vi glæder os til dejligt samvær og godt vejr.

Mvh. Inga og Niels Erik. #1422

Kaare Jylling

  20.06.2026
  18:00

Hej.Vi er også med ,vi have påtænkt og køre over Munkholmbroen. Men  vi følger bare trop. Mvh kaare 362 og Linda 2051

Finn Søgård

  20.06.2026
  22:48

Hej Kaare

Tænker vi spiser frokost i eller omkring Holbæk. Vi kan give jer et kald når vi kender tidspunktet for Munkholm. Det bliver nok mellem 13 og 14

Jens Kristian Nielsen

  21.06.2026
  13:11

Vi er med fra fyn. Glæder os

Mvh Linda og Jens Kr


Hold i dag

Følg med

Nyheder - Vis alle

Events - Vis alle

Instagram