Nogen Corvette-ejere kan aldrig få nok 
Derfor starter vi ud allerede torsdag og snupper en forlænget weekend i Nordsjælland.
Klokken 1000 torsdag formiddag mødes vi på rastepladsen ved Den nye Lillebæltsbro på Fyns-siden.
Hvis nogen har lyst til at være med i en lille konvoj, som nok kommer til at holde både frokost- og kaffepauser undervejs, så skriv her på tråden.
Vi kan godt samle op på Østfyn og Vestsjælland hvis det ønskes.
Vi ses
Finn #105